maanantai 15. lokakuuta 2012

Toivepostaus: Kaikki mun laukut

Ajattelin nyt toteuttaa yhden lukijan toiveen ja esitellä kaikki mun laukkuni :) Eli tässä ne nyt tulee:


Tän kultaisen iltalaukun ostin joskus eurolla valtterista ja tää on kyl ehdottomasti mun lemppari iltalaukku :)


Tämä iltalaukku taas on yhdelta järvenpään kirpparilta ostettu ja hintaa oli muistaakseni 6 euroa.


Tämä jo hieman kulahtanut laukku on myöskin kirpparilta ja tämä on mulla tällä hetkellä käytössä. Ainut miinus tossa on se että noi hihnat on niin lyhyet ettei tota voi oikeen olalla kantaa :/


Tääkin iltalaukku on kirpparilta muistaakseni :D En oo tätä kun ehkä kerran käyttänyt siitä syystä että tota on aika hankala yhdistää mihinkään asuun.


Tän kaunokaisen ostin jenkeistä joskus 3-4 vuotta sitten 20 dollarilla. Aikoinaan käytin tätä hyvinkin usein mutta nytten oo oikeen taas käyttänyt kun tääkin on sen verran pieni laukku ja mä kannan aina puolta omaisuuttani laukussa mukana. Tonne ei esim mahdu mun järkkäri mitä kannan melkeen aina mukana.


Tän  Bershkan pikkulaukun ostin vatterista joskus enkä oo koskaan käyttänyt... Voisin tän oikeestaan laittaa blogikirpparille mikäli jotakin sattuis kiinnostamaan :D


Tän alkuperää en ees muista muutaku että luultavasti se on jostakin kirpparilta joku heräteostos. Ihan kiva tää on mutta ei oo tätäkään tullu käytettyä vielä.


Gussacin karvalaukun ostin jotain varmaan vuos sitten Jyväskylästä kun oltiin Japin ja sen perheen kanssa siellä käymässä :) Tätä oon käyttänyt jo tosi ahkerasti.


Biancon laukun ostin joskus kirpparilta kuudella eurolla. Sori huonosta kuvasta ! Tota laukkua on yllättävän vaikeeta kuvata.


Tän ostin muistaakseni Ruotsista yhdestä laukkukaupasta missä käytiin noin 3-4 vuotta sitten mun siskon ja sen äidin kanssa. Tätä käytin aikoinaan tosi paljon ja nyt oon vähän kyllästynyt tohon jo joten nyt mun äiti on sitä aina välillä lainaillut :D


Entiiä miks toi kuva meni väärinpäin mutta en jaksa sitä alkaa kääntelemään.. Tää o.i.s: sin laukku on täällä blogissakin jo useaan otteeseen vilahtanut koska on yks mun eniten käyttämistäni laukuista. Ostin tän joskus kesällä valtterista kolmella eurolla :)

Siinä ne taiskin sitten olla. En oo ihan sata varma että oliko tossa kaikki mun laukkuni, joku saattaa vielä jossain nurkassa lymyillä mutta ainakin melkein kaikki tossa oli :)!

Mulla alkoikin tänään sitten syysloma! En tiiä paljonko kerkeen lomailla koska mun pitää tällä viikolla keretä hoidella niin paljon kaikkia asuntohakemukseen liittyviä juttuja että saan sen hakemuksen mahollisimman pian menemään.


Tän herkkukaakaon ostin eilen kun oltiin Japin kanssa yhdessä kahvilassa! :D Kermavaahtoa ja vaahtokarkkeja<3! Nammm!
Mun viikonloppu meni taas ihan peruskaavalla eli olin Japilla koko viikonlopun :) Käytiin mäkissäkin ja syötiin kummatkin ekaa kertaa ne Mc wrapit. Otettiin molemmat ne kana wrapit missä oli chilisoossia mukana ja olihan se ihan ookoo, chilijuttua oli kyllä ehkä mun makuun vähän liikaa :D

Nyt meikkis rupee laittautumaan hieman ja sit lähen hoitelemaan noita asunto asioita. Pitää mm. käydä koulun toimistosta hakemassa yks lappu... Kuinka ahistavaa mennä kouluun kun on loma......!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti