torstai 15. marraskuuta 2012

Please don't close your eyes, don't know where to look without them


Kerron teille nyt tälläsen tärkeän inffon nimittäin sen, että mä oon nyt lähiaikoina pistänyt vaan yläripsiin ripsaria koska tajusin että se sopii mulle ehkä vähän paremmin kun että ois myös alaripsissä ripsiväriä. Tämä johtuu siitä että mulla on tosi pitkät alaripset joten se näyttää mun silmään jotenkin vähän tyhmältä että alaripset on tyyliin yhtäpitkät kuin yläripset. Mielipiteitä saa toki kertoa että sopiiko mulle tää "uusi tyyli" vai se vanha paremmin? :)


Paita, farkut ja laukku kirppikseltä / kengät Zalando / kello Chanel / sormus Nomination


Viimepäivät on kuluneet vaan töissä, en oo oikeestaan mitään muuta kerennytkään tekemään. Paitsi käymään ajotunneilla aina silloin tällöin. Töissä tein mun näyttötyönkin yksi päivä ja olin ihan onnessani kun sain siitä 3 <3! Toivottavasti ensi vuoden näyttökin menee yhtä hyvin :)


Tänään töiden jälkeen kävin kirpparilla ja en löytänyt sieltä mitään kuvaamisen arvoista vaikka yritin kuinka etsiä jotain kivaa paitaa muttakun ei vaan löydy niin ei löydy.

Huomenna se oiskin sitten taas perjantai jota oon odottanut kun kuuta nousevaa. En tiiä mikä sanonta toikin on olevinaan? Tai että mistä sen oon edes kuullut mutta näköjään käytän sitä aika paljon. En oo siis huomenna mitään ihmeellistä ees tekemässä mutta ihan vaan se että saa nukkua pitkään on aika odottamisen arvonen asia :D!

19 kommenttia:

  1. Itelläni on ihan sama ongelma, alaripset on tosi pitkät ja jos ei taivuta yläripsiä niin alaripset näyttää melkein pidemmiltä :D Siks oon päätyny samaan ratkasuun ku sä :) + Oot iha hurjan kaunis näissä kuvissa!!

    <3: http://withlovemeri.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa no en oo näköjään sitten ainoa ! :D jep toi on kyl ihan hyvä ratkasu :) kiitos paljon <3! :)

      Poista
  2. Sopii tosi hyvin vaa yläripsiinki. Näyttää luonnolliselta ja nätiltä :)

    <http://natiainen-loveandbarbedwire.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mulla on kans tosi pitkät alaripset! Ja joskus jos oikei alkaa häiritsee nää hämähäkkiripset (:D) ni laitan vaan tonne alaripsien ihan tyveen sitä väriä, ni sillon ne ei näytä ihan niin pitkiltä hämisjaloilta! :) Mut mun mielestä sulle sopii kyllä tosi hyvin kumpiki vaihtoehto!! :) toi ei väriä alaripsiin on tollanen ehkä hiukan neutraalimman näkönen :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vois kyl itekki kokeilla tota et laittaa vaan alaripsien tyveen sitä ripsarii :) joo munkin mielestä näytän just jotenkin neutraalimmalta tollein :D

      Poista
  4. oli sulla sitä tai ei oot kaunis ! :) mut parempi toi ilman ripsaria:)ja tykkään niin paljon sun vaatteista ja hiuksista !

    VastaaPoista
  5. Thank you so much dear!
    Aww, you are so sweet!
    Love your outfit, you are simply gorgeous!
    Would you like to follow each other?
    Lots of kisses*

    http://freefallfeather.blogspot.pt/

    VastaaPoista
  6. Juu... Oot tosi kaunis <3 Mutta musta oot jotenkin... vähän kauniimpi kun sulla ei oo niin paljoo alaripsissä. Mut kaunis oot silti vaikka sitä ripsarii ois yläripsissäki.

    VastaaPoista
  7. Tiedäthän minkälaista paitaa leggingsien kanssa käytetään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo? :D opiskelen vaatetusalaa niin ehkä mä nyt tiiän legginsien ja farkkulegginsien eron...

      Poista
    2. No ei farkkuleggingsienkään kanssa pidetä lyhyttä paitaa...

      Poista
    3. no se on lähinnä makuasia eikä siit oo kirjotettu mtn sääntöä niinku normilegginseistä. sitäpaitsi miks tuolla takana muuten ois toi koriste vetskari jos sen ei ees kuuluis näkyä.

      Poista
    4. Ei kai normileggareistakaan oo kirjotettu mitään sääntöä? Ja ihmettelen itsekin miksi leggingseissä on vetoketjuja vyötärön seudulla kun ei niiden kuitenkaan kuulu näkyä.

      Poista