maanantai 17. joulukuuta 2012

a balance diet is a peace of cake in each hand


Tänään tuli Oasisfinland nettikaupan paketti postista jossa oli pari kivaa tavaraa mun omaa kotia varten. (jonka saan muuten ehkä tässä piakkoin mutta ei siitä sen enempää koska oon aivan varma että jos alan siitä nyt hehkuttamaan niin en saa sitä!)
Paketista tuli tollanen magneeteilla esim. jääkaapin oveen kiinnitettävä muistilista. Noi on käteviä jos haluaa vaikka kirjoittaa kauppalapun. Mä oon nimittäin sellanen että jos meen kauppaan isommille ruokaostoksille ja en kirjota kauppalappua niin puolet sitten unohtuu ja huomaan sen vasta kotona. :D


Toinen paketista tullut juttu on tollainen hauskalla tekstillä varustettu käsi/astiapyyhe. Oon nyt alkanut hamstraamaan kaikenlaista omaa kotiani varten koska en halua muuttaa sinne ja sitten siellä ei ole kuin sohva ja pari astiaa :D

Oasiksessa on nyt muuten kaikki tuotteet -20% - 90% alennuksessa! Kannattaa käydä kattomassa nyt kun halvalla saa :) Siellä myydään jos vaikka mitä niin sisustustuotteista vaatteisiin ja asusteisiin.


Huomaakos kukaan muuten mun ripsissä mitään uutta? :D Ei ole ripsen pidennykset vaan tupsuripset! Sain tän mahtavan idean näistä tupsuripsistä kaveriltani Anniinalta. Näitä saa esim. seppälästä noin yhdeksällä eurolla.


Näiden pitäisi ohjeen mukaan pysyä jopa kuukausi ripsissä mutta ite oon sellanen sähläri että oon jo pari kertaa joutunut liimailemaan uusia tyhjien aukkojen tilalle kun niitä on tippunut pois. Nyt osaan kyllä olla jo paremmin näiden kanssa enkä enään hiero silmiä. Tää säästää aika hyvin aikaa koska nyt mun ei tarvitse käyttää enään ripsiseerumia, ripsien taivuttimia eikä myöskään ripsaria. Ja onhan nää hitusen näyttävämmätkin kun omat ripset ;) Onkos kellään muilla kokemusta näistä tupsuripsistä? Mulle saa antaa vinkkejä näiden hoitoon tai mihin vaan liittyen koska oon vielä aika amatööri!

4 kommenttia: