torstai 27. joulukuuta 2012

Joululahjani

Tässä nyt suurin osa mun joululahjoista :) En viittinyt alkaa kuvailemaan ihan kaikkia koruja yms pieniä juttuja.



J:n vanhemmilta sain kivan Iittalan maljakon ja Bodyshopin ihonhoito tuotteita :)


Vampire Diaries kirja. jee <3!


Tän kellon J tilasi mulle jo viime syksynä ennen mun synttäreitä kun luultiin ettei se Chanelin kellon tilaus onnistunut mutta sitten kun se onnistuikin niin J sanoi että peruuttaa tän tilauksen mutta sitten se antoikin tän mulle joululahjaksi :D aika kiva yllätys :) Mä taas annoin J:lle lahjaksi aamutossut ja ice slush juoma koneen :D Kaikki varmaan tietää sitä kylmää ja värikästä juomaa mitä myydään esimerkiksi leffateattereissa?


Siinä kivoimmat korut mitä sain. Eli tuollainen blingi korusetti ja iso kaulakoru.


Sain myös suklaata ja rahaa :) Niitä kahta ei voi koskaan saada liikaa :D!

Tänään kävin hieman shoppailemassa täällä tuppukylässä ja kyllähän mä pari kivaa juttua löysin. Kun olin kolunnut kaikki kaupat läpi löytämättä mitään niin ajattelin että miten on mahdollista selvitä alennusmyynneistä eikä senttiäkään ole mennyt. Sitten menin viimeisenä Seppälään ja siellä kului vähän useampikin sentti :D


Kummatkin paidat olivat puoleen hintaan ja yhteishinnaksi jäi alle 25euroa. Oon tota harmaata neuletta kuolannut jo ikuisuuden ton karvakauluksen takia<3 :D

Oottekos te käyneet vielä alennusmyynneissä? :)

7 kommenttia:

  1. ooon ja ostin kuulokkeeet::D

    VastaaPoista
  2. En oo vielä aleihin päässy ja varmaa iha hyvä nii :D

    Ihania lahjoja oot saanu! Varsinki toi pieni aaltomaljakko on kiva :)

    VastaaPoista
  3. Sulle on haaste mun blogissa: www.ellupuhuusulle.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja lahjoja. Mä en hirveästi tykkää suklaasta lahjana, ne tuntuu toisinaan vähän tylsältä. Tietysti jos sais jotain erikoissuklaata tai sellaista jota ei oo maistanut koskaan. Joskus vaan tuntuu että joku pöytäkonvehti Fazerilta tai Pandalta on ostettu sen takia, kun ei keksitä mitään muuta lahjaa. Jotenkin oon sitä mieltä, että jos ei keksi, niin voi olla vaikka ostamatta lahjaa :D ja käyttää ne rahat vaikka itseensä tai jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :>! niinhän se usein vähän meneekin että kun ei keksi muuta ostettavaa niin ostetaan suklaata lahjaksi. Mun mielestä se taas on ihan kiva lahja ainakin silloin jos ostaa jotain muutakin ja suklaa on siinä ns. sellasena lisänä vaan :)

      Poista