maanantai 3. joulukuuta 2012

kaksi ihanaa pakettia

Tänään koulussa luulin että pääsen jo kello kaksitoista mutta sitten tulikin yksi mukava "yllätys" jonka takia pääsin vasta kahdelta.. Sitten lähdin talsimaan himaan päin ja huomasin että mun kuulokkeet oli jääneet toisen takin taskuun, mun on aina pakko kuunnella musaa kun kävelen, muuten se matka tuntuu hirveän pitkältä ja ahistavalta. Ulkona oli kaiken lisäksi vielä aivan järkyttävän kylmä ja kun pääsin kotiin niin en ollut millään mailman parhaimmalla tuulella siis. Kunnes muistin että tänään pitäisi tulla postista mun yhteistyökumppaneiden Koruharakka.comin & ostari.fin paketit. Samantien heitin takin niskaan ja kiiruhdin postilaatikolle ja siellähän ne paketit mua odottikin :) Esittelen ekaksi vaikka Koruharakasta tulleet korut, nämä kuvat poimin heidän nettisivuiltaan. Laitan joka kuvan alle linkit mistä pääsee kyseiseen koruun heidän sivuillaan.


Sudenkorento kaulakoru.

Hopeiset korvakorut


Tuo viimeisen kuvan kaulakoru tuossa värissä on näköjään tilapäisesti loppu varastoista mutta tässä linkki samanlaiseen mutta vaaleansiniseen koruun.

Sitten omia kuviani:


Korut tulivat super söpöissä paketeissa.


Sudenkorento kaulakorun tilasin aluksi itselleni mutta ajattelin antaa sen äidilleni joululahjaksi koska se on niin äitini tyylinen :) Toki sitten varmaan itse lainailen sitä aina välillä ;)  Hopeiset timanttikorvikset ovat taas niin minun tyyliäni. Mitä enemmän kimallusta ja blingiä sen parempi :D


Kun sain tuon ihanuuden kaulaani niin tunsin oloni vähintäänkin prinsessaksi. Asuvalintani tuon kanssa ei kuvassa ehkä ole mikään paras mutta kaulakoruhan tässä oli se pääasia. Tuo sopii niin hyvin baariin laitettavaksi jonkin kivan pikkumustan kaverina. En malta odottaa että pääsen ekan kerran kunnolla käyttämään tota! Toi näyttää varmaan tosi painavalta mutta oikesti on tosi kevyt. Nuo palat tuossa ovat ihan muovia joten ei pitäisi saada mitään niska vammoja :D

Tosi tyytyväinen olin kaikkiin noihin Koruharakan koruihin ja voin lämpimästi suositella niitä muillekkin :) Toimituskin oli tosi nopea! Vain päivä tai pari :)

Ja sitten voidaankin siirtyä seuraavaan pakettiin mikä mulle tuli Ostari.fistä. Tässä ekaksi taas nettisivuilta otettuja kuvia.

Pinkit korvakorut. Korviksista en saanut omalla kameralla kunnon kuvia kun oli jo pimeää kun kuvia aloin ottamaan.


Tämä teräskaulakoru on juuri sellainen mitä oon ettinyt jo ikuisuuden. Näähän on ollut muodissa jo vaikka kuinka kauan mutten ollut löytänyt mieluistani ennen tätä. Tää on juuri tarpeeksi ohut ja kevyt etten ahdistustu kun koru painaa liikaa tai kuristaa.

Mietin kauan että otanko noi  Korvakorut hopeisina vai tuollaisina pronssinkultaisina ja lopulta päädyin kultaisiin koska omistan niin paljon hopeita koruja. Kun sovitin näitä korviini niin mulla kesti jonki aikaa tajuta toi systeemi millä noi laitetaan mutta kun sen tajusin niin noi olikin tosi helppo laittaa :)

Olin tosi tyytyväinen myös näihin Ostari.fin koruihin ja näitäkin voin suositella kaikille. Toimitus oli myös yhtä nopea.

Tässä vielä itse ottamani kuvat tuosta kaulakorusta:


Mulla on sellainen "ongelma" että kun saan jotain uutta niin sen on pakko päästä päälle heti tai viimeistään seuraavana päivänä. Eli odotan kauhulla huomista aamua kun pitäisi päättää mitkä näistä koruista laitan kouluun. :D

Mitkä oli teidän lempparit näistä? :) Mun on vaikea sanoa kun tykkäsin kaikista niin paljon :)

12 kommenttia:

  1. Oi toi alempi on tosi simppeli, mutta jotenkin tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  2. noi kummatki korvakorut on kivoja!

    VastaaPoista
  3. ihanan simppeli toi vika kaulakoru, mut silti niin nätti!!:)

    VastaaPoista
  4. Vaau ihania! Mun lemppari oli ehkä toi iso(statement?) koru (: Noi suuret kaulakorut on niin iskenyt muhun <3 Oot myös tosi nätti :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva kuulla! :) kiitos paljon <3! :)

      Poista
  5. aivan mahtava tuo "iso" koru! ♥ mäkin haluun ! :D

    VastaaPoista
  6. Ihania koruja :) Varsinkin tuo statementti, upea!

    VastaaPoista