tiistai 22. tammikuuta 2013

smile, because life is full of things to smile about

Nyt tulee piiiiitkästä aikaa asukuvia. Yleensä kesäisin melkeinpä mun joka toisessa postauksessa on aina asukuvia mutta talvisin on niin kylmä etten halua seistä ulkona tyhmän näköisenä ottelemassa jotain poseeraus kuvia näpit jäässä ja muutenkin kesäisin on paljon kivempia vaatteita mihin voi pukeutua.
Tänään ennen kuin menin kouluun oli tosi valoisaa ja mulla oli hyvin aikaa joten nappailin itselaukaisimella parit kuvat :)


Neule kirppis (cubus) / farkut kirppis (Lindex, UUDET) / laukku kirppis (Jimmy Choo?) / Kello Anne Klein


Olin badass ja värjäsin mun kulmat hiusvärillä joka jäi yli kun värjäsin perjantaina J:n hiukset. Tiedän kyllä ne "älä värjää hiusvärillä kulmakarvoja tai ripsiä" varoitukset. Ihan ensinnäkin haluasisin kysyä että kuka urpo menisi värjäämään ripsensä hiusvärillä? Sitähän menisi pakollakin silmiin.
Kulmakarvat värjäsin niin että laitoin väriä tarpeeksi vähän ettei se voi alkaa valumaan ja pidin sitä melkeimpä 20 minuuttia jolloin niistä tuli ihan mustat ja noh, ei kovinkaan edustavat. Pari päivää siitä ne ovat nyt tuollaiset kuin ylläolevassa kuvassa. Olen siis tyytyväinen! :)

Tuossa lauantaina löytyi yhdeltä kirpparilta tuo mun asukuvissakin näkyvä laukku, ja nyt mietinkin että onko se aito vai feikki.


Laukku maksoi vain 10 euroa joten jos se on aito niin myyjä halusi tuosta tosi pahasti eroon tai ei vain tiedä laukun arvoa. Laukku on aitoa nahkaa ja sisältä mokkanahkaa, ja todella hyväkuntoinen.


Yritin googlailla että mistä tunnistaa aidon Jimmy Choon ja googlailun jälkeen tiesin asiasta tasan yhtä paljon kuin ennen googlailua. En edes löytänyt yhtä ainutta kuvaa tästä laukusta netistä.. Jos joku on nähnyt vastaavia laukkuja jossain tai tietää miten erottaa aidon feikistä niin olisin enemmän kuin iloinen jos joku mua tässä auttaisi !

6 kommenttia:

  1. Tässä olisi sivu jossa lukee miten erottaa :)
    http://www.squidoo.com/how-to-spot-fake-jimmy-choo-bags

    -Krisu

    VastaaPoista
  2. ootko lopettanu meikkaamisen vai miks oot noin nuutuneen näkönen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo :D mullei vaan ollu ripsarii nois ylimmis kuvis ni siks näytän oudolt.

      Poista
  3. ihanat anonyymit täällä taas kirjottelee... :D

    VastaaPoista