perjantai 2. elokuuta 2013

Video

Siinäpä teille erittäin huonolaatuinen video :D Mun puheestakaan ei oikeen meinaa saada selvää kun oon meiän partsilla ja siellä pihalla hyörii jotain raksamiehiä remontoimassa taloa ja siitä tulee vähäsen taustamelua. Videon lopussa mun kone päätti sitten ylikuumentua ja sammua mutta onneksi mulla ei ollutkaan enään mitään kovin tärkeetä sanottavaa. Sanokaa ihmeessä mielipiteenne videosta ja jos tiedätte jotain hyviä vinkkejä näiden videoiden suhteen niin saa kertoa :)!
 
 

8 kommenttia:

  1. OO APUA MÄ OON OOTTANU TÄTÄ NIIN KAUAN! sulla on kiva ääni :)

    VastaaPoista
  2. Hei jee! Sä teit tän videopostauksen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo heha ;D! oli kyl aika säätämist ton webin kaa :D...

      Poista
  3. Voi miten ihana sä oot ja sun äänes on kyl ihana (: Vaatteet tulivat eilen ja rakastuin niin 110% niihin että voi kiiitos tuhannesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihh olipa mukavan piristävä kommentti! kiitos paljon<3! jee hyvä että paketti tuli perille ja että vaatteet olivat mieluisia :)!

      Poista
  4. öö miten kuulostat tolt :D joko mun kone lagaa tai jotai koska et oikeesti kuulosta yhtää tolt :-D t. baux

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo mietin itekki kuulostanks muka tolt XD

      Poista